loading...
پارت فون | نوآوري و تازه هاي تكنولوژي | تلفن همراه | تبلت | نوت بوك
mehdi بازدید : 138 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

چندی است که خبرهای تایید و تکذیب فراوانی درباره تبلت ۹۹ دلاری ایسوس در اینترنت شنیده می شود. اما مثل اینکه قرار است داستان ۹۹ دلاری های فرز و چابک تنها منحصر بهایسوس نباشد. وال استریت ژورنال می گوید ایسر در سال جدید میلادی تبلت ۹۹ دلاریخود را روانه بازار خواهد کرد. این محصول قرار است به رقابت با تولیدات چینی و تایوانی در کشورهای در حال توسعه بپردازد. 

mehdi بازدید : 118 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

تبلت های ویندوزی از راه می رسند و حالا می توانید یک تبلت ۱۱ اینچی داشته باشید. شرکت Vizio تبلت ویندوزی اش را با پردازشگر AMD Z60 وارد بازار می کند. بنابراین جزو نخستین تبلت های ویندوزی است که پردازشگر ای ام دی را به همراه دارد. پردازشگر آن ۲ هسته ای است و با سرعت 1GHz کار می کند. 

mehdi بازدید : 108 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (1)

حتماً خبرها درباره نسل دوم آیپد مینی را در پارت فون  خوانده اید. گفته می شود در سال 2013، فروش آیپد مینی 50% از فروش سالانه اپل (که 100 میلیون آیپد تخمین زده می شود) را تشکیل خواهد داد و آیپد اصلی با 40% و آیپد 2 با 10% در رتبه های بعدی قرار می گیرند. به احتمال زیاد نمایشگر رتینا برای آیپد مینی در این میان نقش بزرگی را ایفا خواهد کرد. 

mehdi بازدید : 106 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

با وجود اینکه خود کمپانی به طور علنی چیزی در باره وجود چنین تبلتی نگفته، ولی شنیده ها حاکی از در دست توسعه بودن یک تبلت غول پیکر توسط کمپانی دل است. تبلتی که می تواند یک شاخه کاملاً جدید را تعریف کند. البته که شما از آن برای مطالعه کتاب یا بازی کردن استفاده نخواهید کرد، بلکه دامنه استفاده آن، حتی فراخ تر از تبلت های امروزی خواهد بود. 

mehdi بازدید : 94 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

بزرگ ترین ایرادی که به آی پد مینی گرفته می شود چیست: کیفیت نمایشگر آن. اپل طی سال های گذشته تبلیغات زیادی روی نمایشگرهای رتینا و کیفیت بالای آنها کرده اما وقتی معلوم شد آی پد مینی دارای چنین نمایشگری نیست، صدای برخی علاقمندان بلند شد. به خصوص زمانی که آن را با نمایشگر برخی از محصولات موجود در بازار مانند کیندل فایر اچ دی مقایسه می کنیم. 

 

mehdi بازدید : 111 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

هنگامی که کتابخوان های الکترونیک مجهز به صفحات E Ink اولین بار راهی بازار شدند، با مجموعه ای از بازخوردهای ضد و نقیض روبرو گشتند. برخی کاربران ترکیب تکنولوژی و خوانایی را دوست داشتند، گروهی هم از سرعت ریفرش پایین صفحه آن متنفر بودند. در طول زمان، این ابزارها شکاف بزرگ و قابل توجهی در بازار ایجاد کردند و جانی تازه به صنعت کتاب های الکترونیک بخشیدند. اما به نظر می رسد که کم کم این دستگاه جذابیت خود را از دست می دهد و این موضوع در آمار فروش آن کاملا مشهود است. 

mehdi بازدید : 150 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

 تبلت اچ پی

اچ پی امروز عضو جدیدی از خط تولید تبلت های ویژه مشاغل و کسب و کار خود را معرفی کرد. این محصول که EliteBook Revolve نام دارد در واقع یک محصول هیبریدی تبلت/لپ تاپ است. همانند بسیاری از لپ تاپ های لمسی موجود در بازار، EliteBook Revolve هم به صفحه لمسی مجهز است که می تواند چرخیده و بر روی صفحه کلید بخوابد. این گونه اولترابوک شما به آسانی تبدیل به یک تبلت شود. این محصول جذاب قرار است از مارس ۲۰۱۳ با قیمت ۴۹۹ دلار وارد بازار شود. 

 

mehdi بازدید : 99 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

 

محصول اول چیزی نیست جز گلکسی S 4 که گفته می شود هم اکنون با نام رمز "پروژه J" در دست نهایی سازی است و علاوه بر یک نمایشگر AMOLED  تمام HD با قطر 5 اینچ، دارای 2 گیگابایت رم، دوربین 13 مگاپیکسلی، سی پی یو 4 هسته ای و آخرین نسخه اندروید خواهد بود. 

mehdi بازدید : 260 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

شرکت سازنده آن با نام Peacock سر انجام توانست از پس تأمین سرمایه مورد نیاز برای آن بر آید و قصد دارد در اوایل سال 2013، این تبلت را که دارای قابلیت بوت دوگانه است راهی بازار کند. 

mehdi بازدید : 91 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

در چند ماه گذشته خبرهای پراکنده ای درباره یک نسخه ارزان نکسوس 7 با قیمت 99 دلار شنیده می شد. بعد از مراسم معرفی اولیه نکسوس 7 که در آن چنین محصولی ارائه نشد، مراسم اخیر گوگل نیز به خاطر طوفان سندی لغو شد و همه شایعات به سکوت گرایید. حالا شاید خوشحال بشوید از اینکه دوباره خبرهایی در باره این تبلت راه افتاده. 

mehdi بازدید : 221 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

شب گذشته سرانجام قیمت و تاریخ ارایه تبلت سرفیس پرو مایکروسافت اعلام شد. اما تا به حال در مورد طول عمر باطری این تبلت اطلاعاتی نداشتیم. حالا مشخص شده که باطری مدل پرو تقریبا نصف باطری مدل RT برای شما کار خواهد کرد.

mehdi بازدید : 100 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

تبلت سرفیس مدل RT چند هفته ای است که وارد بازار شده اما هنوز منتظر از راه رسیدن یک نسخه دیگر از تبلت مایکروسافت هستیم. نسخه پرو که از پردازشگر اینتل استفاده می کند و می تواند نسخه اصلی ویندوز 8 را با تمام برنامه هایش اجرا کند. ضمن اینکه قادر به اجرای نرم افزارهای ویندوز 7 نیز هست. 

mehdi بازدید : 111 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

هندی ها به خوبی دنبال استفاده از مزایای دنیا فناوری هستند و در این راه تلاش می کنند تا تکنولوژی را در اختیار قشر کم درآمد نیز قرار دهند. به همین خاطر حالا تبلت Aakash 2 را وارد بازار می کنند که ارزان ترین تبلت دنیا به حساب می آید. برای داشتن این تبلت ۷ اینچی کافی است ۲۰ دلار پرداخت کنید. قیمت پایین آن سبب شده که استقبال فوق العاده زیادی از این تبلت صورت بگیرد و شرکت سازنده تا اینجا ۴ میلیون سفارش خرید دریافت کرده است. 

mehdi بازدید : 106 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (2)

تبلتی ویژه کودکان

مثل اینکه داستان تبلت ها حد و مرزی نمی شناسد و قرار است از کودکان تا مسن ترین افراد را تحت پوشش دنیای وسیع خود قرار دهد. ال جی به تازگی تبلت جدیدی با نام KidsPad را در کره جنوبی رونمایی کرده که ویژه کودکان کم سن و سال طراحی شده است. البته این شرکت هنوز مشخصات فنی این محصول را اعلام نکرده است.

Tesla بازدید : 248 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

کمپانی تولید کننده اندروید، خودش دست به طراحی و تولید یک تبلت اندرویدی جدید زده و با همکاری کمپانی Asus مدل جدید خود را با نام Nexus 7 به بازار معرفی نموده است. اوایل تابستان سال 2012، گوگل در کنفرانس سالانه خود علاوه بر رونمایی از نسخه جدید اندروید، این تبلت را معرفی نمود.

 

mehdi بازدید : 114 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

توشیبا به تازگی یک عضو جدیدی را به خانواده تبلت هایش اضافه نموده که احتمالا قبل از همه به دست طرفداران آن در انگلستان خواهد رسید. این تبلت جدید که AT300SE نامیده می شود، یک گجت اندرویدی با صفحه نمایش 10.1 اینچی است. توشیبا می گوید که این تبلت، محصولی برای عموم کاربران است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد مطالب؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 282
  • بازدید کلی : 41,493
  • کدهای اختصاصی