loading...
پارت فون | نوآوري و تازه هاي تكنولوژي | تلفن همراه | تبلت | نوت بوك
mehdi بازدید : 165 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (1)

سامسونگ از دو طرح مفهومی و یک نمونه اولیه از تلفن های برخوردار از نمایشگر OLED اختصاصی خود با برند Youm رونمایی کرد و اینک این نمونه اولیه به دست حاضران در نمایشگاه CES رسیده.

mehdi بازدید : 156 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

LG در نمایشگاه CES امسال تلفن هوشمند جدیدی معرفی نکرد. در اصل، به غیر از سونی و چند کمپانی کمتر پیشتاز، سایر کمپانی های دست اندر کار این صنعت پر سود، انرژی خود را برای MWC که در ماه آینده میلادی برگزار خواهد شد ذخیره کردند. 

mehdi بازدید : 153 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

نخستین تلفنی که از پردازشگر جدید اینتل یعنی Clover Trail+ استفاده می کند محصولی از شرکت لنوو است به نام K900 که با نمایشگر غول پیکر 5.5 اینچی جزو بزرگان بازار به حساب می آید. این نمایشگر 1080p و از نوع IPS است و از گوریلا گلاس ۲ استفاده می کند. 

mehdi بازدید : 148 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

هواوی اولین تلفن ویندوزی خود برخوردار از وینفون 8 را معرفی کرد که یک دستگاه میان رده محسوب می شود. نمایشگر IPS LCD با قطر 4 اینچ و رزولوشن 800 در 480 پیکسل، ضخامت 10.5 میلیمتر، پردازنده دو هسته ای Krait  با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، گرافیک Adreno 305 و دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای 720p  از دیگر مشخصات این تلفن هستند. 

mehdi بازدید : 162 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (1)

بدون شک یکی از معروف ترین لپ تاپ های ویندوز 8 که در چند وقت اخیر معرفی شده، IdeaPad Yoga با نمایشگر 13 اینچی است. لپ تاپی که می توانید مانیتور لمسی آن را در حالت های مختلف قرار داده و مثل یک تبلت هم از آن استفاده کنید. امروز لنوو مدل 11 اینچی این تبدیل شونده برخوردار از ویندوز 8 را نیز معرفی کرد. 

mehdi بازدید : 150 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

شرکت آلکاتل سال های گذشته نام شناخته شده ای در دنیای تلفن همراه به شمار می رفت، ولی اخیرا نام آن را کمتر شنیده ایم. اما شاید نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۳ شروعی دوباره برای آلکاتل به حساب بیاید. چرا که لازم است با فبلت ۵ اینچی این شرکت به نامScribe HD آشنا شوید. 

mehdi بازدید : 126 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

قبلا از تبلت های ارزان قیمت الکاتل در نمایشگاه CES امسال گفتیم. اما داستان آلکاتل قرار نیست به همین جا ختم شود. این شرکت سه عضو جدید از خانواده اسمارت فون هایOne Touch خود را هم رونمایی کرد. در میان آنها می توان تلفن هوشمندی را دید که رکوردنازکترین اسمارت فون دنیا را برای این کمپانی به ارمغان آورده. 

mehdi بازدید : 139 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

چندی است که خبرهای تایید و تکذیب فراوانی درباره تبلت ۹۹ دلاری ایسوس در اینترنت شنیده می شود. اما مثل اینکه قرار است داستان ۹۹ دلاری های فرز و چابک تنها منحصر بهایسوس نباشد. وال استریت ژورنال می گوید ایسر در سال جدید میلادی تبلت ۹۹ دلاریخود را روانه بازار خواهد کرد. این محصول قرار است به رقابت با تولیدات چینی و تایوانی در کشورهای در حال توسعه بپردازد. 

mehdi بازدید : 119 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

تبلت های ویندوزی از راه می رسند و حالا می توانید یک تبلت ۱۱ اینچی داشته باشید. شرکت Vizio تبلت ویندوزی اش را با پردازشگر AMD Z60 وارد بازار می کند. بنابراین جزو نخستین تبلت های ویندوزی است که پردازشگر ای ام دی را به همراه دارد. پردازشگر آن ۲ هسته ای است و با سرعت 1GHz کار می کند. 

mehdi بازدید : 139 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

Toshiba Qosmio X875 یکی از معدود لپ تاپ های ۱۷ اینچی ویژه بازی عرضه شده در CES 2013 است. این لپ تاپ قدرتمند به کلی راه خود را از اولترابوک های فوق نازک و لپ تاپ/تبلت های تبدیل شونده جدا کرده و توجهی به این داستان ها ننموده است. و البته مهمترین خصیصه آن را می توان پیوستن به دار و دسته هارد درایو های هیبریدی حجیم دانست. 

mehdi بازدید : 94 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

معرفی محصولات جدید قبل از CES، راه زیرکانه ای برای جلب توجه ها است. پس از معرفی مانیتور های جدید حالا سامسونگ از دو نوت بوک جدید سری 7 با عملکرد قوی رونمایی کرده. اولی نوت بوک 13 اینچی سری 7 اولترا است و دومی نوت بوک 15 اینچی سری 7 کرونوس است. 

mehdi بازدید : 108 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (2)

پیش از این به شما خبر از جانشینی برای وان ایکس داده بودیم که فعلاً با اسم رمز M7 شناخته می شود. حالا حساب کاربری evleaks@ در توییتر که پیش از این لومیا 920، لومیا 820 و تلفن هایی از موتورولا، اچ تی سی و سامسونگ را قبل از معرفی رسمی به ما نشان داده بود، با همکاری سایت unwiredview جدول زیر را برای مشخصات M7 یعنی پرچمدار آینده تلفن های اندرویدی HTC رونمایی کرده. 

mehdi بازدید : 108 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (1)

حتماً خبرها درباره نسل دوم آیپد مینی را در پارت فون  خوانده اید. گفته می شود در سال 2013، فروش آیپد مینی 50% از فروش سالانه اپل (که 100 میلیون آیپد تخمین زده می شود) را تشکیل خواهد داد و آیپد اصلی با 40% و آیپد 2 با 10% در رتبه های بعدی قرار می گیرند. به احتمال زیاد نمایشگر رتینا برای آیپد مینی در این میان نقش بزرگی را ایفا خواهد کرد. 

mehdi بازدید : 106 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

با وجود اینکه خود کمپانی به طور علنی چیزی در باره وجود چنین تبلتی نگفته، ولی شنیده ها حاکی از در دست توسعه بودن یک تبلت غول پیکر توسط کمپانی دل است. تبلتی که می تواند یک شاخه کاملاً جدید را تعریف کند. البته که شما از آن برای مطالعه کتاب یا بازی کردن استفاده نخواهید کرد، بلکه دامنه استفاده آن، حتی فراخ تر از تبلت های امروزی خواهد بود. 

mehdi بازدید : 121 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

در خبرها خواندیم که گلکسی نوت 3 احتمالاً با نمایشگری بزرگتر از نوت 2 به بازار خواهد آمد و این می تواند منطقی باشد چون بر اساس شواهد موجود، سال 2013 سال تلفن های هوشمند 5 اینچی خواهد بود و از این رو انتظار می رود گلکسی S4 نیز نمایشگری 5 اینچی داشته باشد. پس برای حفظ مزیت نوت 3، سامسونگ چاره ای جز بزرگ کردن اندازه نمایشگر آن برای فاصله گرفتن از گلکسی S4 ندارد. 

mehdi بازدید : 94 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

بزرگ ترین ایرادی که به آی پد مینی گرفته می شود چیست: کیفیت نمایشگر آن. اپل طی سال های گذشته تبلیغات زیادی روی نمایشگرهای رتینا و کیفیت بالای آنها کرده اما وقتی معلوم شد آی پد مینی دارای چنین نمایشگری نیست، صدای برخی علاقمندان بلند شد. به خصوص زمانی که آن را با نمایشگر برخی از محصولات موجود در بازار مانند کیندل فایر اچ دی مقایسه می کنیم. 

 

mehdi بازدید : 111 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

هنگامی که کتابخوان های الکترونیک مجهز به صفحات E Ink اولین بار راهی بازار شدند، با مجموعه ای از بازخوردهای ضد و نقیض روبرو گشتند. برخی کاربران ترکیب تکنولوژی و خوانایی را دوست داشتند، گروهی هم از سرعت ریفرش پایین صفحه آن متنفر بودند. در طول زمان، این ابزارها شکاف بزرگ و قابل توجهی در بازار ایجاد کردند و جانی تازه به صنعت کتاب های الکترونیک بخشیدند. اما به نظر می رسد که کم کم این دستگاه جذابیت خود را از دست می دهد و این موضوع در آمار فروش آن کاملا مشهود است. 

mehdi بازدید : 272 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (1)

تلفن های هوشمند هر سال بزرگتر و بزرگتر می شوند. حالا نظرتان در مورد گلکسی نوت ۳ با نمایشگر 6.3 اینچی چیست؟ تا به حال به تلفن های ۵ اینچی فبلت می گفتم اما انگار باید برای تلفن های ۶ اینچی هم یک اسم جدید پیدا کنیم. 

mehdi بازدید : 96 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

اگر به خاطر داشته باشید در گزارش نمایشگاه IFA2012 برلین،  از تلفن همراهی گفتیم کگه پشت و روی ان دو صفحه نمایش جدا گانه  وجود داشت. یکی از آنها ال سی دی برای تلفن هوشمند و دیگری جوهر الکترونیک یا E Ink برای کتابخوان الکترونیک بود. در آن زمان ایناسمارت فون تنها به عنوان یک طرح مفهومی و اولیه مطرح شد و هیچ اطلاعی از زمان ساخت یا عرضه آن به بازار در دست نبود. و حتی برخی گمانه زنی ها از مرگ آن در مرحله ایده سخن می گفتند. اکنون به نظر می رسد که این تلفن افسانه ای قرار است توسطYota Devices (وابسته به اوپراتور Yota روسیه) رنگ واقعیت به خود بگیرد.

mehdi بازدید : 97 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)


چند روز پیش از مشخصات احتمالی تلفن فایند 5 ساخت کمپانی Oppo برای شما نوشتیم؛ شرکتی که بیشتر به خاطر پلیر های بلو-ری خود معروف است. اما امروز سرانجام به طور رسمی این تلفن هوشمند معرفی شد. مشخصات فوق العاده آن عبارت هستند از:

mehdi بازدید : 221 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

اگر خواننده همیشگی پارت فون  باشید، حتما تینک پد X۱ کربن لنوو را به خاطر دارید. اکنون لنوو این اولترابوک سبک و زیبای خود را به نمایشگر چند لمسی هم مجهز کرده و آن را به گارد ویژه محصولات ویندوز 8 خود افزوده است. این شرکت می گوید عرضه این مدل تینک پد، ادامه سیاست های جدید لنوو در عرضه کامپیوترهای ویندوز 8 با قابلیت هایی شبیه تبلت است. 

mehdi بازدید : 98 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

سونی در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده که شراکت خود با کمپانی خدمات ابری Box را گسترش داده تا همچنان برای کاربران محصولات خانواده اکسپریا، 50 گیگابایت فضای آنلاین مادام العمر فراهم کند و تنها شرط این است که کاربران تا قبل از پایان سال 2013 (یعنی روز 10 دی 1392) با استفاده از دستگاه اکسپریای خود حساب کاربری Box باز کنند. 

mehdi بازدید : 99 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

تلفن های خانواده گلکسی اس جزو محبوب ترین تلفن های اندرویدی به حساب می آیند و نسخه سوم هم با استقبال زیادی مواجه شده. اما سامسونگ در حال طراحی و ساخت گلکسی اس چهارم است و شنیده های جدید می گوید که قرار است یک مشخصه ویژه به این تلفن اضافه شود. 

mehdi بازدید : 120 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

گوگل و ال جی تلفن جدید نکسوس 4 را با قیمتی ویژه وارد بازار کرده اند. اما انگار خود آنها هم پیش‌بینی نکرده بودند که این قیمت ارزان چه تقاضایی برای تلفن آنها ایجاد خواهد کرد. 

mehdi بازدید : 150 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

 تبلت اچ پی

اچ پی امروز عضو جدیدی از خط تولید تبلت های ویژه مشاغل و کسب و کار خود را معرفی کرد. این محصول که EliteBook Revolve نام دارد در واقع یک محصول هیبریدی تبلت/لپ تاپ است. همانند بسیاری از لپ تاپ های لمسی موجود در بازار، EliteBook Revolve هم به صفحه لمسی مجهز است که می تواند چرخیده و بر روی صفحه کلید بخوابد. این گونه اولترابوک شما به آسانی تبدیل به یک تبلت شود. این محصول جذاب قرار است از مارس ۲۰۱۳ با قیمت ۴۹۹ دلار وارد بازار شود. 

 

mehdi بازدید : 140 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

 تلفن جدید فول اچ دي

پس از معرفی Droid DNA به طور اختصاصی برای اوپراتور ورایزن امریکا و شنیده شدن خبرهایی درباره نسخه بین المللی آن با نام HTC Deluxeکه کمی بعد با تصاویر جدید آن  به واقعیت بیشتر نزدیک شد، همچنین با خواندن شایعات درباره محصولات سال آینده کمپانی های سامسونگ و سونی، تقریباً زمین بازی برای مسابقه تلفن های هوشمند در سال 2013 مشخص شده و نمایشگر فول اچ دی 5 اینچی (و بزرگتر!)، ابعاد میدان رقابت جدید را تعریف می کند.

mehdi بازدید : 280 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

لومیا 620

ممکن است دلتان بخواهد سیستم عامل ویندوزفون 8 را امتحان کنید اما فعلا تمام مدل های معرفی شده توسط شرکت های مختلف، جزو انواع گرانقیمت بازار به حساب می آیند. خبر خوب ارایه تلفن لومیا 620 توسط نوکیا است. تلفنی که اجازه می دهد با پرداخت ۲۵۰ دلار از ویندوز فون 8 لذت ببرید. 

mehdi بازدید : 96 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

به گفته دو تن از تحلیلگران بازار کامپیوتر از دو موسسه معتبر IDC و IHS، هر چند ویندوز 8 در بالا بردن فروش کامپیوترهای شخصی معمولی موفق عمل نکرده، ولی شواهد نشان می دهد که تقاضا برای لپ تاپ های دارای نمایشگر لمسی، به واسطه ویندوز 8 قوی تر شده؛ یعنی چیزی بالاتر از انتظارات، و البته این به معنای کمبود عرضه است. 

mehdi بازدید : 135 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

Xperia

پس از شایعات مختلف و شنیده های ضد و نقیض، بالاخره سونی دو عضو جدید خانواده اکسپریا را رسما معرفی کرد: Xperia E dual و Xperia E. 

سری E اکسپریا قرار است تلفن هایی متوسط و خوش قیمت باشند که از صفحه 3.5 اینچی HVGA و پردازنده اسنپ دراگون ۱ گیگاهرتزی کوالکام بهره می برند. شاید این مشخصات چندان چشم گیر نباشند، اما هنگامی که صحبت از سیستم عامل می شود، داستان کمی فرق می کند. اکسپریا E قرار است اندروید جیلی بیلی 4.1 را بر روی خود داشته باشد. نسخه دو سیم کارته آن هم با نام E dual از اندروید بستنی حصیری 4.0 بهره می برد که در آینده به 4.1 ارتقاء خواهد یافت. 

mehdi بازدید : 103 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

امروزه اپلیکیشن های فراوانی برای اسمارت فون ها یافت می شود که آنها را تبدیل به یک اسکنر جیبی ساده و کارآمد کند. اما اگر به دنبال یک اسکنر با رزولوشن بالا و یا سه بعدی جیبی باشید چه باید کرد؟ PhoneScope 3D در واقع یک ذره بین ویژه برای اسکن سه بعدی با کیفیت بالا است که می تواند برای طیف بزرگ کاربران، از محققان و کاراگاهان جنایی تا انیمیشن سازان CGI، مفید و کاربردی باشد.

mehdi بازدید : 99 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

 

محصول اول چیزی نیست جز گلکسی S 4 که گفته می شود هم اکنون با نام رمز "پروژه J" در دست نهایی سازی است و علاوه بر یک نمایشگر AMOLED  تمام HD با قطر 5 اینچ، دارای 2 گیگابایت رم، دوربین 13 مگاپیکسلی، سی پی یو 4 هسته ای و آخرین نسخه اندروید خواهد بود. 

mehdi بازدید : 210 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

بین کمپانی های تکنولوژیک، نبردی غیرمستقیم برای به دست گرفتن کنترل بخش های بیشتری از فرآیند تولید محصولات شان در جریان است. در آخرین حرکت از این نوع، اپل روی به طراحی اختصاصی هسته های پردازشی چیپ های مجتمع خود آورد که آنها را در آیفون 5 و آیپد نسل چهارم قرار داد.

mehdi بازدید : 260 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

شرکت سازنده آن با نام Peacock سر انجام توانست از پس تأمین سرمایه مورد نیاز برای آن بر آید و قصد دارد در اوایل سال 2013، این تبلت را که دارای قابلیت بوت دوگانه است راهی بازار کند. 

mehdi بازدید : 205 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

سری TravelMate ایسر معمولاً به سمت محصولات مناسب برای کسب و کارها تمایل دارد ولی این آخرین مدل گویا برای محصلین و دانشجوها ساخته شده. با وزن 1.3 کیلوگرم و ضخامت 2.5 سانتی متر، نت بوکی با پردازنده Core i3 ایوی بریج، گرافیک HD 4000 اینتل، 4 گیگابایت رم، و هارد دیسک با ظرفیت 320 گیگابایت را در اختیار خواهید داشت. 

mehdi بازدید : 92 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

تصور کنید که بتوانید با تلفن هوشمند خود مثل یک تکه کاغذ رفتار کنید؛ لوله کردن، انداختن، و پا گذاشتن روی آن بدون کوچکترین آسیبی. در حال حاضر محققین در حال کار روی چنین تلفن هایی هستند و نمونه های اولیه ساخته شده، مردم را در نمایشگاه هایتکنولوژیک به سمت خود جذب می کنند. در عین حال، شایعات زیادی درباره اینکه سال آینده تلفن های تا شو را در بازار خواهیم دید وجود دارند. کمپانی های مختلفی روی این تکنولوژی کار می کنند: ال جی، فیلیپس، شارپ، سونی، و نوکیا؛ ولی گفته می شود کمپانی کره ای سامسونگ خواهد بود که اولین محصول را ارائه می کند. 

mehdi بازدید : 92 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

در بازار موبایل آمریکا، سامسونگ همچنان در صدر لیست تولید کنندگان اسمارت فون ایستاده است. در حالی که اپل توانسته با تلاش به رتبه دوم نقل مکان کند. در لیست ۵ تولید کننده برتر، نام های ال جی، موتورولا و اچ تی سی هم نقش بسته اند که همگی با کاهش سهم روبرو شده اند. 

mehdi بازدید : 91 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

در چند ماه گذشته خبرهای پراکنده ای درباره یک نسخه ارزان نکسوس 7 با قیمت 99 دلار شنیده می شد. بعد از مراسم معرفی اولیه نکسوس 7 که در آن چنین محصولی ارائه نشد، مراسم اخیر گوگل نیز به خاطر طوفان سندی لغو شد و همه شایعات به سکوت گرایید. حالا شاید خوشحال بشوید از اینکه دوباره خبرهایی در باره این تبلت راه افتاده. 

mehdi بازدید : 222 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

شب گذشته سرانجام قیمت و تاریخ ارایه تبلت سرفیس پرو مایکروسافت اعلام شد. اما تا به حال در مورد طول عمر باطری این تبلت اطلاعاتی نداشتیم. حالا مشخص شده که باطری مدل پرو تقریبا نصف باطری مدل RT برای شما کار خواهد کرد.

mehdi بازدید : 102 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

گر بعد از معرفی iMac جدید عاشق طراحی آن شده اید باید بدانید که از امروز می توانید این محصول را سفارش دهید. کامپیوتر رومیزی اپل با طراحی جدید و بسیار باریک از امروز قابل سفارش دادن است. 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد مطالب؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 311
  • بازدید کلی : 41,522
  • کدهای اختصاصی